Mavili1480 Bir oğlum var 10+6 da kız dediler 3 gün önce 13+6 çıktı ultrasonda erkek dediler ismine karar verdim sonra ki haftalarda 😊
Mavili1480 Fatmadmr37 Doktor çıkıntı var kız olsa olmazdı dedi bende kendimi alıştırdım açıkcası ama değişende oluyormuş 😂
Fatmadmr37 Mavili1480 arkadaşıma 12. Haftada kız dediler bir iki hafta sonra erkek olduğunu demişlerdi bazen belli olmuyor gerçekten minikler daha
DogaMom Mavili1480 her iki cinsiyette de çıkıntı oluyor aslında kız erkek ayrımını doktor yapabiliyor ama
Mavili1480 Burnosunn_annesi Kesin konuşmadı canım ama çıkıntı var erkek dedi kız olsa olmazdı dedi ben alıştım ismine de karar verdim 🥰
2Princess1Mom Mavili1480 Valla cinsiyet bahane. 10 günlük ücretsiz hakkımı kullanmak için gidicem. 😂 gitmişken bi daha sorucam
Zulosmustafa Bnim doktorum 12 de kız 13 dede kız dedi onlar anlıyor ama bn özele gidiyorum doktorum hiç yanilmaz
Mavili1480 Zulosmustafa Ben ilk kez gidiyorum doktoruma bir yakınıma kız demiş erkek çıkmış o yüzden emin olamadım 😊