Ayseyldz07 @“Gulserennnnnn” canım ben 13 +5 günlük hamileyim 1050 çıkmıştı o tarihlerde gönlünü ferah tut keseyi gördüm belirtilerin neler
Gulserennnnnn Ayseyldz07 korkuyorum kontrole gidicem şimdi önce gitim kese var dı beta yavaş yükselmiş dedi
Gulserennnnnn Ayseyldz07 benim 7 Ocak 223 20 Ocak 1000 çıktı yavaş yükselmiş dedi dış gebelik olabilir dedi
Ayseyldz07 Aslaninannesi_ canım belki geç döllenmedir 298 di sonra 1000 çıktı 5000 i geçtiğinde keseyi gördüm doktor bana da sağlıklı gebelik gibi durmuyor dedi ama yükseldi 2 güne bir ver sen kan baktır değerine hayırlı haberler alırsın inşallah 🙏🏻
Aslaninannesi_ Gulserennnnnn değerimiz 3500 üstü olması gerekiyordu maalesef sağlıksız gebelik gibi görünüyor
Aslaninannesi_ Ayseyldz07 canım geç döllenmede beta düşük çıkar ama artık yine 2 günde iki katına çıkar . Yani beta çok az yükselmez