Senihademir 33 ve 34. Hftlarda nst de sancı çıkan var mı? Varsa sonuç ne oldu, ne zaman doğum yaptınız ?
Rozzzzaa Senihademir bende de 32 de çıkmıştı sanci ciğer geliştirici ve serum takviyesi aldık hemen şu an 36 haftalıgiz ama buralara kadar zor geldik asla yataktan çıkmadım hâlâ sancım var cuma kontörlm var doğuma da alabilirm dedi doktor
A14B05T Senihademir benim tam 35 haftalıkken sancım çıktı sonra dün tekrar girdik nstye 35+4 ken sancım çıktı zaten hissediyordum serum takıldı ama dinmesi gerekirken daha çok arttı doktorum eve gitmeme izin verdi istirahat edeceksin bebeği biraz daha tutmalıyız dedi şimdi evde uzanıyorum ve sancı geldikçe not alıyorum böyle takibini yapacağız 😔 tek duam sağlıkla gelmesi ama hep kaygılıyım artık ne zaman ne olacağını bilmiyoruz
Serap-A Merhaba şuan bende çift yumurta ikizlerine hamileyim aynı sorunu yaşıyorum açılma başladı nst de sancı çıkıyor 32.6 günlük olduk dayanabildigimiZ kadar dayanmaya çalışıyoruz ağrı kesici serum taktılar yavaşlatmaya çalışıyorlar,
Serap-A gkceeclkk evet sancı değilde kasıklarımda baskı ve karnımda sertlik oluyordu o meğerse sancı çıkıyormuş o an
Serap-A Rozzzzaa ben 33 oldum bu gün sancım var ama açılmam yok 1.5, parmakta kaldık o yüzden devam ediyor nst serum ve muayneler dua edin benim için açılma olmasın sancı dayanılmaz değil çok şükür değerleri çok yüksek çıkıyor ama ben çok ağrı hissetmiyorum
Gzde4507 Bnm şuan 32+2 haftalığım ikiz gebelik. Geçen hafta Nst de sancım çıkmadı. Yarın tekrar gitçem. Bel ağrım oluyor ve midem de ağırlık var(bebekler baş geliş) bunlar sancı mı?? İlk gebelik o yüzden bilmiyorum
Gzde4507 Serap-A evet gittim geldim. Sancım falan çıkmadı çok şükür. Bel ağrısının normal olduğunu söyledi bebekler büyüdüğü için
Senihademir Bende 20 dakikada 1 kere çıktı. Evde dinlenmemi söyledi. Üzerinden 1.5 hafta geçti hissettiğim bir sancım yok şükür iyiyim. Bakalım hayırlısı . İnşallah vaktinde gelirler.