user__ezgi Herkes selam yarin dolu dolu 37 haftalik oluyoruz🙏🏻 3 gündür bi tuhaf hissediyorum vajinamda inanilmaz agri oluyo boyle batma gibi degil agri. gece uykumdan uyanip saga sola donmek isteyince karnima agri giriyo. Ayak kaldirma testini yaptim yok olmuyo😅 Doktoruma bir sey yazmadim herhangi bir sanci vs yok diye ama biraz korkuyorum vajinamdaki agridan dolayi. Bunlar normal mi? bebek kanala girmistir falan diye yazilar okudum ama bebegin hareketleri de azalmadi kanala girse azaliyormus sanirim🤷🏻♀️ dogum yaklasti demek mi bunlar🥹🥹
rubeyyisarah user__ezgi normal bunlar ben kaç haftadır yaşıyorum.. yalancı mı gerçek mi diye düşünmekle geçiyor günüm😭 37+1
Nananan user__ezgi yaa bende 36+4 haftalık hamileyim bebeği artık iyice aşağıda hissediyorum birde bu iki gündür afedersiniz çişimi tutamıyorum geldiği gibi kaçıyor kısa koşa wcye gidiyorum birde çok şık büyük wcye çıkmaya başladım ve göbeğim o kadar çok acıyor ki sanki açık yara var ustund😩
Karabiber123 user__ezgi benimde belim ve göbeğimin yanlarında ağrı var gerçek mi ssnci yalan mı bilmiyorum
user__ezgi Karabiber123 bel agrisi bende de oluyor kendimi cok yormasam bile yataga uzaninca anliyorum agriyi😔
Melsay Ben de yarın 37+0 oluyorum. Bebek 1 haftadır kanalda, hareketlerde azalma yok gayet hareketli ve çatı ağrım çok fazla, oturup kalkarken yatakta dönerken çok ağrıyor, doktoruma sordum normal dedi
user__ezgi Melsay bizim haftamiz ve gunumuz ayniymis🥹🥹 ben doktoruma yazmadim ya da aramadim haftaya pazartesi kontrol var bebek kanalda mi bilmiyorum ama alttaki baski yururken bile oluyo nasil gecicek boyle bilmiyorum🫠🫠
Melsay Bi de gün içinde bi iki kez adet ağrısı gibi ağrı giriyor 5 dk falan geçiyor sonra, size de oluyor mu? Acaba üşütüyor muyum
user__ezgi Melsay benim sadece gece tuvalete uyaninca sanci giriyo gibi oluyo tuvaletten sonra daha iyi oluyorum
Naz1404 Melsay Adet ağrısı gibi yaşadığınız ağrılar yalancı sancılar :) korkulacak bir şey değil tam tersine doktorumun dediğine göre çok iyiymiş normal doğum için yakancı sancı yaşamak gerekiyormuş Bu arada bende de bazen çatı kemiğim öyle ağrıyor ki geceleri sağdan sola dönemiyorum çok zor ve ağrılı oluyor bebek kafasıyla baskı yapıyor
Melsay Naz1404 aa iyi bari yarın kontrolde doktoruma soracaktım bende😊 evet evet inanılmaz bi kemik ağrısı oluyor dimi gece yatakta dönmek zulüm resmen, inadına da sürekli dönesim geliyor😁 siz kaçıncı haftadasınız
user__ezgi Nananan benimde baski yapiyor heralde alt tarafta hep bi agri yururken falan🤦🏻♀️ benimde gece uykudan kalkinca cisimi yaparken karnim agriyo bebek sıkıştığından heralde🫠🫠
rubeyyisarah user__ezgi yok gerçek sancı ile alakası yok ama gerçek sancılar şu an yaşadıklarımızın daha güçlüsü ve düzenlisi oluyor. Bazen bu şekilde de başlayabilir yavaştan çoğa doğru.. o sebeple ismi yalancı sancı😂