Kızlar süt hormonu yüksekliği beta değerinde yükselmeye yol açıyormuş böyle birşey duydum benimde geçen ay betam biraz yükseldi ve düştü 3 tane erken gebelik testinde pozitif gördüm sat 30 kasım ve hala regli olmadım hamilelik belirtim de yok açıkçası bu ayın sonunda doktora gideceğim böyle birşey duyanınız ya da başına gelen varmı beta yüksek çıkıpta prolaktini yüksek olan bu arada 4 ay önce 21 haftalık ölü doğum yaptım