ebrar_klc 40 haftalığız 2 aydır geçmeyen bir öksürükle mücadele ediyorum ben de. Bebeğe bir şey olmaz merak etme ateş ya da enfeksiyon olmadıkça. Kan verirsen crp değerine baktır enfeksiyon var mı diye. Tereyağı ile pekmezi ısıtıp içebilirsin boğazı yumuşatıyor. Ben antibiyotik başlayacağım bugün, doğuma böyle girmek istemedim zorda kalınca kullanmam gerekti artık. Bebeğin daha ufak korkma canım ben de endişelenmiştim ama öksürmenin doğrudan zararı olmaz dedi doktor