Esmasin ozlemsn bugün biraz daha iyiyim yürüyebiliyorum ama rahatlıkla ama kasıklarımda batma kramp devam ediyor sen nasılsın
Nurhlglu ozlemsn amin hepimiz için öyle olsun rabbim uğraşıp çaba gösteren herkese hayırla sağlıklı evlat nasip etsin
ozlemsn Esmasin ben sanki hiç çekilmemiş gibiyim sadece kahverengi lekelenme devam ediyor başka hiç bişey yok
Nurhlglu ozlemsn bide gerçekten şu var herkesin ağrı eşiği çok farklı böyle geçirmeniz bu süreci bence iyi olmuş