Masal1234_ kendini üzme lütfen teselli olabileceğin o kdar şey var ki hamile kalabiliyorsun evet saglıkla dünyaya gelmemiş ama bu sana bağlı bir durum degil bazen insanlar sen yapamıyorsun tavrı ile insana kendini yetersiz hisettiriyorlar bunu bildiğim ve yaşadığım için söylüyorum,emek verilen yolun sonu hep güzeldir buna inan bazen vakti değildir olmaz ,herkez senin anne olabileceğine inancını kaybettiği zaman sen bu duyguyu yaşayacaksın unutma bizler bunla sınanırken inancımızı isyana cevirmigoruz bu bizim imtihanımız çevredeki insanlarda merhametiyle sınanıyor bize olan tavırlarıyla bu yüzden güzel sona yaklasırken kendini gücünü kaybetme taktir allahınsa o süphesiz en güzelini verecektir🩵🩷🐣🙏