Kismail1 Kimliğim kayboldu acaba bi yere başvuru yapmam lazım mı yoksa kimlik çıkatırma yerıne gidip yeni kimlik çıkatırcam mı demeliyim ilk defa başıma böyle bişey geldi
asenat-63 Kismail1 ben önce kayıp ilanında bulunmuştum e-devletten sonra gidip yenisini çıkardım geç kalmadan kayıp başvurusu yapın herşey olabiliyor bu zamanda
ghostty Kismail1 eşim de kimliğini kaybetmişti. Nüfus müdürlüğünden randevu aldık. Gerekli evraklarla basvuru yaptı 3 4 gun sonra kimlik postalandı.
Kismail1 asenat-63 giderken yanınızda ne götürdünüz ben 199 ü aradım pasaport ehliyet vs varsa alın dedi bende yok dedim o zaman birinci dereceden biri olmalı yanınızda dedi siz başvuru yaptıktan sonra gidip nasıl yaptınız ne dediniz
asenat-63 Kismail1 ben cüzdanımi kaybetmiştim kayıp başvurusu yapıp kardeşimle gittim bi sorun olmadan çıkartmıştım tabu 3 yıl öncesinden bahsediyorum