ilknur_dmrl1 Arkadaşlar sezaryen olacağım sanırım. Özel Hastane çok yüksek miktarda fiyat istiyor. Sakurada sezaryen olan var mı??
Kubra_811 ilknur_dmrl1 evet refakatçi 1 kişi tek almışlar.belli saatlerde tek misafir kabul ediliyomış.hemşireleri kötü ama hastane temiz doktorlar iyi dediler