Candyygrll Kızlar vajinal ultrasona girdim ama ucundaki koruyucu değişmişmiydi emin olamadım benden çıkardıktan sonrada yerine astı doktor çünkü hastalık kaparmıyım diye endişelendim bunu yaşayan oldumu
Esma006 Candyygrll valla bende de birşey takılmadı ilk giridgimde sonraki girdiğim ultrasonda prezervatif gibi birşey geçirip bakıldı alete
Cagldemirs Ben gebeliğimin ilk başında 5 6 kez girdim bence onu iyice steril ediyorlar ama bunu yani doktor değil asistanı yapıyordur görmemeniz çok normal
Candyygrll Cagldemirs devlet hastanesiydi yoğundu da bilemedim panik oldum biraz 😄 umarım değiştirmişlerdir
Vlog1345 Normalde ucuna prezervatif gibi tek kullanımlık birşey takıyorlar takmadılar mı gözünüzün önünde
Candyygrll Vlog1345 takılıydı ben yattığımda baktı geri koydu anlayamadım çok anlıktı 1 dakika bile sürmedi herşey
Edanursoylu Bende devlette girdim 2 3 defa takarken gördüm ama çıkarırken görmedim muhtemelen biz çıkınca temizliyorlardir.
Candyygrll Edanursoylu birde öğlen moladan gelmişlerdi belki ondan önce temizlemişlerdir baktım internetten hiv 1 2dk da bulaşıcılığı geçiyomuş dış ortamda ama insan yine tedirgin oluyor tabi
Esma006 Candyygrll bide o zaman hamileyim haberim yok doktor 2cm lik miyop gördüm demezdi dayanamadım çıkarın diye bağırdım bir hafta sonra doktora gidince herşey temiz diyip bir aylık gebe olduğumu söyledi Allah’ım nasıl doktorlar var
Candyygrll Esma006 bende de kist vardı adetle atarsın dediler üstündende baya geçti şimdi yine aynı yerimde sızlama oluyor söyledim normalde ultrasonla bakarlar ona bile bakmadı bu doktora sürekli gidiyodum ilk defa böyle bişey yaşadım