Kızlar merhaba. Ben henüz 28 haftalık hamileyim. Sütümün çokmu azmı olacağını bilmiyorum. İlk hamilelik. Sizce sağım makinesini şimdidem elde etmelimiyim yoksa doğumdan sonra duruma göremi? Bi de manuelmi yoksa elektriklimi almalıyım? Elektrikli alırsam her iki meme için mi almalıyım?