Dost12 Hanimlar merhabalar bana cuma günü serklaj yapilcak belimden asasini uyusturup yapcaklar cok korkuyorum Stres yaptim kendime… Bana tercübelerinizi anlatirmisiniz Rica etsem 🩷
Burcuozd35 Dost12 Kaçıncı haftanız? Uyusturuyorlar zaten korkulacak birşey yok merak etmeyin bende 2 hafta önce oldum acil durumdu benim
Burcuymn Dost12 benim anestejili olmuştu korkma seklaj sonrası biraz ağrın oluyor o kadar benim de önlem amaçlı atılmıştı 15 haftalikken şimdi 22+0 olduk