Mmtomyr İki gün önce beta 22 çıkmıştı bugün tekrar baktırdım 21 çıktı kimyasal ya da boş gebelikmiş. Ne kadar üzüldüğümü sarsıldığımı kelimelerle anlatamam 7 ay öncede dış gebelik geçirmiştim