Kızlar ben 12 haftada ikili teste gittim. Doktor erkeğe benziyor demişti. Kesin değil diye bekledim. 17 haftalikken kendi doktoruma gittigimde o ise kesinlikle erkek demisti. Degisir mi, ona gore alisverise baslicam demistim. Degismez, kesin erkek dedi. Biliyorum bazen kordonu pipi sananlar oluyormus ama doktor 2 defa bakip kesin demisti. Ilk gebelik oldugu icin heyecanla biseyler aldim cinsiyete kesin dendikten sonra. Cevremdekiler de cok hediye aldilar. Cogu erkek giysileri. Bugun 22 haftaligim. Detayliya gittim, doktorum orda degildi baska biri vardi. Cok ilgisiz gereksiz yersiz gevsek konusan biriydi. Cinsiyete kesin erkek demislerdi, dogru mu dedim. Kıza benziyor dedi. Kız cocugum olmasini da cok isterim tabi fakat sadece cok alisveris yaptigim icin bir kez daha bakar misiniz dedim. Haklisin belki ben çükten anlamiyorum va diye triplendi tekrar bakayim dedi. Kiz dogarsa diger doktorlara, erkek cikarsa bana kufret dedi 😂estağfurullah saglikli olsun dedim. Doktorun tavrindan midir bilmiyorum acaba detaylida cinsiyeti ogrenip sonradan cinsiyeti degisen oldu mu. Sadece 2 ayri doktor kesin erkek dedi diye soruyorum. Simdi bu kez kiz bebek icin alisveris yapip tekrar cinsiyet erkek olursa diye soruyorum.