Tastan bende 6 haftadayım aynı belirtiler var regl olacakmışım gibi kramplar yorgunluk uyku hali göğüste hassasiyet şuanlık.. ben erken gittim doktora keseyi gördük evet ama kalp atışı için 3 kere gittim hâlâ duyamadım eğer sağlıklı keseyi görürsen sık sık gitmemek daha mantıklı tabi ama insan bekleyemiyor her seferinde gidiyorum haftam erken göremiyorum