Şuan bende 33 haftalığım Bilkent’e gidiyorum perinotoloji takipliyim. Kaç gün önceden belli oldu sezeryan tarihiniz . Kaçıncı haftada aldılar? Odaları, ilgi ve alaka nasıldı? Hastaneden genel anlamda memnun kaldınız mı ? Çok fazla tereddütlerim var 🥹