Senemhifa normaldir canım. Evham yapma sakin ol. O zamanlarda günleri günlerini tutmuyor bebeklerin. Yorgunluk, halsizlik, hastalık etkiler illa ki. O zamanlar ben de çok evham yapıyordum okuldayken sürekli eşimi arıyordum bebek hareket etmedi kaç saattir die. Henüz küçük olmasından kaynaklanıyordur 500 gr cİK bişidir o yeri bol yaa. İçini rahat tut beslenmene dikkat et ve bebeğine pozitif energy ver sen😊