Anonimcik Kızlar çarşamba kan verdim 692.8 çıktı cuma verdim 1284 çıktı sizce yarın tekrar vermeli miyim yükseliş nasıl sizce
Alvn3946 Anonimcik maşallah yükseliş çok güzel bence tekrar vermenize gerek yok ama yinede siz bilirsiniz
Gulserennnnnn Anonimcik 7 Ocak beta 223 çıktı 20 Ocak 1000 çıktı artış nasıl dış gebelik olabilir dediler
Anonimcik Aslaninannesi_ doktora gittim cuma günü kese göremedi kan aldı sonuç da geç çıktığı için doktora gösteremedim zaten doktor da 2 hafta sonra gel demişti haftaya gitmiş olacağım inşallah değer güzel arttıysa o zaman vermeme gerek yok değil mi
Aslaninannesi_ Anonimcik yok bir artık görmek yeterli canım dikkatli ol ağır kaldırma biryerlere uzanma güzel beslen folik asitini de iç gittiğinde keseyi görürsün