Gmom_ canım ben dış gebelik geçirdim gittim kaybım yoktu diye bakmaz dedim ama dürüst oldum durumunu anlattım sağ olsun yalan söylemedin dürüst olduğun için bakalım demişti hatta eşimden de kromozom testi aldı gelmişken ona da bakalım dedi iyi doktora denk gelmiştim benim sonucum şehir hastanesin de 13 güne çıktı eşimin de geçen hafta yani 1 ay olmadan çıkmış