ZeynepDuru17 yaaa aslında şunu öğrendim ben şimdi onu da sana öneririm sen de bir araştır istersen. Eğer tam yumurtlama gününde ilişkiye girersen erkek olma olasılığı yüksek oluyormuş çünkü y kromozomu daha hızlı hareket ediyormuş ömrü kısaymış. Ama atıyorum sen yumurtlama gününden 2-3gün önce ilişkiye girersen y kromozomları işlevini kaybedermiş x kromozomlarının ömrü daha uzunmuş o yüzden yumurtayı x kromozomunun dölleme ihtimali %60-%70 oluyormuş