Herkese merhaba, 7+5teyiz. 1-3 günde bir çok az kahverengi leke geliyor. Daha önce gördüğümde doktoruma demiştim. Normal olabilir demişti. Başka şikayetim yok. Ara ara bulantı dışında onun da gayet normal olduğunu düşünüyorum. Korkmalı mıyım? Böyle durumda olan var mı ya da bu şekilde gebelik geçirip doğuran annelerimiz ?