Nazgrr canım benim seni çok iyi anlıyorum. İlk doğumda benim kızım doğum kanalına sıkışıp kakasını yemişti o yüzden beni hem kestiler hemde vakumla zorlamıştı. Vakum biraz daha ağrılı iyileşme süreci oluşturuyor. Ben sürekli ılık duş almıştım doktorum asla batikon sürme demişti. Her tuvaletten sonra ılık suyla yıkadım o bölgeyi ve çok güzel bır şekilde saç kurutma makinesi ile kuruttum tam olarak iyileşme süresi bende 2 ayı geckindi ama asla enfeksiyon kalmadım. Kendini de zorlama bol bol yat . Bide ben yan yatıyordum yan uzaniyordum yoksa biraz daha agri artmasi oluyordu