Kızlar bugün 6 haftalık kontrolümüzde kalp atışını duyduk doktor rutin tahliller istedi karaciğer değerim yüksek geldi bir ay sonra kontrol gerekirse dahiliyeye yönlendireceğini söyledi hamilelikte bu durumu yaşayan var mı dönüş yapabilir mi çok merak ediyorum korkuyorum:(