Kızlar ya adet oldum ama sadece 1.5 gün sürdü hiç anlam veremedim. Ama yoğunluğu normal adet gibiydi öyle az falan değil. Ama gün olarak bu kadar kısa olunca kafamda soru işaretleri kaldı. Diğer yandanda azda olsa adet oldun psikopat gibi davranma diyorum kendime. Evde test yok gidip alsam mı yoksa boştan yere mi kendime eziyet ediyorum bana akıl verir misiniz 😔