Roseway06 ben hamile kaldığımdan beri özelde takipliyim sağlık ocağına hiç gitmemiştim ama sisteme düşüyomuş sanırım. Sağlık ocağından hemşire kendisi aradı beni 22 haftalıkken , doktoruma danışmamı söyledi aşı için. Doktorum da yaptır dedi. 1 ay arayla 2 doz sağlık ocağında yaptırdım 6. ve 7. Ayda olmak üzere. Ama herhangi bir zaman kısıtlaması var mı bilmiyorum hiç