Herkese merhaba 16+1 haftalık gebeyim. 1 saat sonra doktor randevum var 11 haftalıkken ikili test yapıldı temiz çıktı. Doktorum dörtlü testte yaptır dedi. Özel hastane olduğu için sürekli test istiyor pek güvenemiyorum. En başta da illa fetal dna yaptır ikiliye göre daha iyi diyordu 13 bindi ama yaptırmadım. Özel sağlık sigortam var dörtlü test yaptırsam para vermicem ama boşuna test yaptırmak istemiyorum ne yapsam sizce gerek var mı