Yaşadığım yer hastaneye 2 saat uzaklıkta dağ yolu ve yollar çoğu zaman buzlu yada kapalı kardan dolayı bizim arabamız şuan yok olsada kayma ihtimali olduğu için kullanılmıyor her araç
Ani birşey olursa ambulans çağırmayı düşünüyorum 32 haftalığım şuan 35 te annemin evine gideceğim ki ordada akşama kadar annem çalışıyor şehir merkezi ama yine doğum başlasa vs hastaneye gitme imkanım yok gündüz vakti. ilk doğumum çok hızlı gerçekleşti şansıma gece oldu ve eşim yanımdaydı o gün zor yetiştik hastaneye bir saat sürmeden doğum oldu
Ben şunu merak ediyorum sancı yada su geldiğinde korkarımki yine hızlı bir doğum olur ambulansı çağırsam gelirmi nerde olursam olayım yanımda bir yaşında oğlum var onu alırlar mı hemşire att ci yada bilen biri cevap verirse çok sevinirim nırmalde ambulansın böyle bir hizmeti yokmuş gelmeyebilirmil diye okudum internette