Bugün normalde adet günüm test yaptım ilk on dk içinde böyle bir çizgi çıktı acaba pozitif midir bu şekilde gebelik öğrenen var mı?
Bu testten elimde 6 tane vardı 4 tanesini kullanmıştım ikinci çizgi yani kuruma çizgisi bile hiç çıkarmadı, bugün böyle görünce umutlandım prodoctor marka.
