0680 Ben çoğunlukla eşimin gömleklerini ve pantolonlarını ütülüyorum kullandığım ütü Philips’in buharlı ütüsüydü gömlekleri tek seferde açmaması beni çok zorluyordu alacağım ütü de dikkat ettiğim en önemli özellik kırışıklığı tek seferde açması 😀 bir de bu kazanlı ütüler buhari kac saniye veriyor yani ütü yaparken sürekli kazanına koyuyor musunuz