Zeynep1401 Bende iyi bir pişik kremi ve vücut losyonu arayisindayim kullanıp memnun kaldığınız markalar varmi
Babybimmm Zeynep1401 ben mustelayı kullandım çok memnun kaldım . Sebamed indirimde diye alsam mı diye düşündüm emin olamadım .Mustelayı araştırmıştım içeriği temiz diye almıştım