Kızlar Bat 23/ 25 ocak 2 gün önce yaptım negatifti. Predictor marka test yumurtlama 8 ocakta gördüm. Şiddetli uyku halim var, iştahım iyi, biz tedavi görüyoruz eşimde sperm sorunu var ama bu ay aşılama başlanacaktı ümitlenmek istemiyorum 10 aydır deniyoruz lütfen sonucuma bakar mısınız kuruma çizgisi falan mı 