
kızlar cuma günü saat 12:00’de çatlatma iğnesi yapıldı Doktor cumartesi pazar pazartesi değerlendirin dedi Evde bir tane ovülasyon testim kalmış Hadi yapayım dedim bir bakayım çatlamış mı diye T Çizgisi bana çok koyu geldi sizce ? İğne hcg Hormonu içerdiği için yanıltıcılık Payı var mıdır yoksa ilişkiyi devam ettirmem gerekiyor geçen ay günaşırı demişti bu ay üç gün arda ardına olsun dedi Benim de kafam karıştı bu durumda 🫠