Ela51 derhal doktora gidip bunu rapor ettirmelisin. Gerekirse devlet koruması altında olursun. Bir sürü kadın dayanışma evi var. Artık kadına şiddet konusunda çok hassaslar ve çok hızlı ilerliyor her şey. Ekstra olarak git kayınbabana anlat olanları. Ama bu kişiyle bir evde çocuk büyütüp aile olacağına inanma. Ne olmuş küçük yerde isen. Kadınlar olarak duvarları kendimize örmeyelim lütfen. Bu olanları nasıl kendine yutturabilirsin. Bebeğine bir şey olsa yine o şahısla olacak mısın? En başta bir annesin ve çocuğunu da kendini de koruman gerekiyor. Bunun için de yer zaman fark etmez. Durup onun af dilemesini bekleme. Kalk ve bunun hesabını sor.