Anastasia260302 Aylaa123 rahat ediyor musunuz çift yönlü olmaması vs sorun oluyor mu olası rüzgar vs gibi durumlarda :/
Anastasia260302 Ben de kabin boy istiyorum ama çift yönlü olan bildiğiniz modeller var mı? Travellar inanılmaz ağır ve hantal oluyorlar özellikle tek başıma bebekle bir yerlere çıkıcaksam işkence gibi olur 😢
Aylaa123 Anastasia260302 rahat ediyorum çok hafif yağmurluk ve rüzgarlığı var ayaklarının kapanacağı örtüsüde var bebeğe bakabilceğiniz tentesinde yeride var bazen pusetli bazen pusetsiz kullanıyorum ben memnunum