Kızlar doktor çatı muayenesinde üstte kemik olduğunu söyledi. yırtığın kesi atsa bile başka yerlerde de olabileceğini hatta bazen makata kadar yırtık olabildiğini bebeğinde çıkarken omuzlarında problem olabileceğini söyledi. Böyle olup normal doğum yapan var mı? Bunları duyunca sezaryen mantıklı geldi. Sezaryen olunca göbek kalıyo mu sarkık kalıyor mu dayanılmaz ağrılar oluyor mu? Bu arada doktorum kararı bana bırakıyo risklerden bahsetmek için söyledi illa sezaryen kafasında biri değil normalde.