7 haftalık gebeyim geçen hafta kanımda enfeksiyon çıktı bugün doktor ilaç tedavisine başlamam gerektiğini söyledi enfesiyon bebeğe oksijen gitmesini engelliyormus bebeğin engelli doğma ihtimali çok yüksek olduğunu söyledi ilaç tedavisine başlattı ilk gebeliğim değil 1 yaşında oğlum var gayet sağlıkli çok şükür bir düşüğüm oldu doktor şimdiye kadar hiç bu tahlili vermediğim için enfeksiyonun ne zaman başladığını bilmiyor benim başıma böyle birsey hiç gelmedi çok korkuyorum bebeğimin bisey olmasından başına böyle birşey gelen oldu mu bebek sağlıklı doğdu mu ilaç kullanıldığı zaman