Nursotu Kızlar yumurtlama zamanı herkeste illa akıntı olacak diye bir durum var mı ya da o ay yumurtlama olup olmadığını test dışında nasıl anlayabiliriz akıntı kesin olmalı mı yani akıntı yoksa o ay yumurtlama olmadı anlamına mı geliyor
Masal1234_ Nursotu adetinizn 21 .günü sağlık ocağında progesteron testi yaptırın o zmn yumurtlama olmuş mu olmams mı çatlamış mi belli olur akıntı ise değişen bir şey bir ay gelir bir ay gelmez bende ama gelmediği zamanda takipliydim doktor kontrolünde yumurta büyümüş catlmisti bunu takip yapip progesteron testi ile anlaya bilirsinz geçmiş olsun.
Nursotu Masal1234_ adetle beraber mi 21 . Gun kan vermeliyim . 3 ay önce doktor istemişti 0.9 çıkmıştı her ay değişebilen bir değer o zaman bu öyle mi ☺️
bdlakbrn Masal1234_ eğer 5 ve üstü çıkarsa ve değerlendirmişsek eğer hamile olduğumuza da bi işaret olabilir mi yoksa alakası yok mu ?
Masal1234_ bdlakbrn ihtimal vardır kesin denilemez çünkü yumurtlama her ay olmuş olsa da dölleme olmadığı sürece gebelik olmuyor örnek benim her ay oluyor 8 ve 10 çıkıyor yumurtlama oluyor ama gebelik olmadı iki kez oldu kimyasal ve 7 hftalik kalp atımı olmadı kürtaj oldum bekliyorm 6 aydır