kkubraozer Kızlar selam ben 33. Haftadayım bebek henüz dönmemiş, ilk gebelik olduğu için bilgim de yok sizde kaçıncı haftada döndü bebek
rozamomy kkubraozer 34 te döndü canım benimki, ki son ana kadar bile dönebiliyor 🫶🏻 hatta benimki sanki içeride fır dönüyor yani 😀
Merve-metin kkubraozer hiç öyle düşünme canım her bebeğin gelişimi farklıdır son anda dönen bebekler oluyor iyi düşün döner bebeğin inşallah
ikibaloglanannesi kkubraozer Oğlum 33′de dönmüştü. Kızım 22.hafta da döndü lakin 2.sezeryan olacak bizim.