Aydnkynk glbrn48 cumartesi doktorumla konuştum gebelikten önce dişim kırıldığı için çekilmişti yerine işlem yapılacaktı doktoruma sordum 3 ay doldu istediğin zaman gidebilirsin dedi
Abilikardesli glbrn48 bende 21 haftalık hamileyim benimde dişim kırıldı bugün gittim özele çektirmek için fakat çekmek istemedi zararlı olabilir diye kanal tedavi yaptı şuan iyi dişim 😌
Haticemre21 glbrn48 benm de 20 lik dişim var cekilicek gittim.rapor aldm kendi doktorumda. 6 ay a kadar işler yapiliyor sonrasında yapmıyorlar mış. Dişci öyle dedi 5. Aydayim 1 ayın kaldı dedi
glbrn48 Aydnkynk benim bu dişime daha önce kanal tedavi yapılmıştı sadece kenarı kırıldı bakalım yarın gidip baktırcam
babycom456 Bluess kütahya diş hastanesinde ama iyi yapamamıslar sanırım tekrar sallanıyo yarın başka doktora aldım randevu 31+1im