UykusuzAnne slm cnm ben 32 ci hafta girdim bugün şükürler olsun 2 hafta ikiz doz ciğer geliştirici iğne vuruldum dün ve bugün doktorum riske atamadı erken doğum tehlikem var diye 2 hafta daha dayansak 34 olcak dayanırsam sonra dayanırım artik ne kadar geç gelirse o kadar iyi ama,iste yer sıkıntısı oluyor ikizlerde artik kilo aldıkça büyüdükçe oda iste baskı yapıyor.ben fazla göztepe yi bilmem de sadece bankalar caddesi varya oraya gelirdim oda haziran sonu temmuzdan beredir vena mağazasını bilirsin orda mağaza sorumlusuydum 3 aydır evdeyim erken doğum tehlikem var dolayı heyet raporu verdi doktorum .