Lavinyam06 Kızlar daha öncede yazdım ama zaman geçtiği için tekrar yazıyorum. Haziranda kürtaj oldum ama adetlerim kürtaj öncesi kadar olmuyor miktarı azaldı çok endişeleniyorum böyle bir durum başına gelen oldu mu daha önce 😔 hamile kalan bu şekilde ?
Melek_yavuz Lavinyam06 geçen sene nisan ayında bende kürtaj oldum adetimde benimde azalma olmuştu ama 6 7 ay sonra düzeldi bı doktora gidip muane olmanı öneririm
Lavinyam06 Melek_yavuz Gittim bir problem olmadığını söylüyorlar ama miktarı az yani öncesine göre bana tuhaf geliyor bu durum 😔 ve çok korkuyorum yani
Reyhan_19 Lavinyam06 ben de Kasım 18 de kürtaj oldum sizin gibi çok korkmuştum azalma olduğu için doktorum normal demişti şuan 8 aylık hamileyim doktorunuz problem yok dediyse korkmayın
Lavinyam06 Reyhan_19 Ne kadar süre sonra hamile kaldın peki ? Ne kadar bir azalmadan bahsediyorsunuz :( sabahtan beri bir ped doldurmadım
Lavinyam06 Reyhan_19 korkuyorum ister istemez sadece tuvalete gidince geliyor afedersiniz yani normal şekilde olamıyorum sanki 😔
Lavinyam06 Reyhan_19 bende öyleyim yani durduk yere ağladım çok Üzülüyorum her ay adet olduğum da zulüm gibi geliyor :(( umarım problem yoktur canım benimde ya inşallah hamile kalabilirim bende 😔 8 ay boyunca mı böyle oldu peki