Kızlar bugün randevumuz vardı doktora gittim doktor bebeğin kesesinin etrafında kanama olduğunu söyledi ama kanamam yok çok şükür ilaç verdi ne olur ne olmaz diye bişey olursa hiç beklemeden acile gelmemi söylediler. Kalp atışlarını duymak için gittim 10+1 günlük hamileyim randevum ertelendiği için geç gitmek zorunda kaldım. Lütfen dua edin 😫😩🥺