Hilal_1905 Hanımlar merhaba bugün 29+0 olduk ama böyle mide ve çevresinde dün akşamdan itibaren gaz sancısına benzer bir sancı geziniyor gaz sancısı olabilir mi ya da başka birsey mi acaba birazda afedersiniz kabızlık var
MervEslinArden Hilal_1905 Dün sabaha kadar karnım taş gibiydi alta baskılar kısmı yerlerde ağrı sancı ne bilmem ilk hamileliğimdede bilmedim üşüttüm diye düşünüyorum üşütünce böyle gaz sıkışmam oluyor sabah kalkınca geçmişti şükür
Hilal_1905 MervEslinArden Bende üşüttüm diye düşünüyorum bir gün öncesi de sırtımda sancı tarzında birseyler geziyordu