sbnmcan_ Ben de 26+0 dayım bugün. Kasılmalarla başım dertte karnım devamlı sertleşiyor. Başka bir sorun yok. Kızım olacak inşallah hepimiz zamanında sağlıkla kucağımıza alırız 🥰
danla2711 ezgisanlikose hamilton r1 bebek arabası e bebektede var ben çok beğendim aynısını görümcem kullanıyor 2 senedir🥰 kabin boy oluyor ama pusetli değil haberiniz olsun🥰
ezgisanlikose danla2711 Bende kabin boy pratik bir araba arıyorum ama içime sinen bulamadım bir türlü :((
danla2711 Momiesss maşallah🥰😂 benimkisi de hareket ediyor ama daha çok uykucu ve inatçı keyfii hareketler sergiliyor
ezgisanlikose Handey Bende aynı düşünüyorum. Hiç bir isim aklıma yatmıyor içime sinmiyor. Şu an moda olan herkeste olan isimler dönüyor forumda onlar da hiç samimi değil bana göre
danla2711 ezgisanlikose e bebek uygulamasına Hamilton R1 Bebek Arabası V2 Siyah yazın izleyin katlanışını ve açılışını mükemmel♥️
ezgisanlikose Hanımlar bu arada hastane çıkışı setlerinize karar verebildiniz mi? Müslin mi pamuklu mu tercih etmek mantıklı olur bu aylar için? İsimli mi yaptıracaksınızz?
Melis10 Aloudn gebelik tarihiniz ne zaman dı acaba aynı haftadayız. ben düzensiz regl görüyordum şuan hesaplamam da doğru çıkmıyor merak ediyorum 😊
Aloudn Melis10 21 Temmuz Son adet tarihim Agustosun Başlarında Hamile kaldığımı düşünüyorum Yumurtlama testi yapıyordum çünkü :)
Eminegzel Momiesss bende 28+4 oldum . Çok şükür hazırlıkların çoğunu hallettik ufak tefek birkaç eksiklik var. Şimdi kızımızın sağlıcakla gelmesini bekliyoruz 🌸💕