Ciğeri ben de çok seviyorum. Doktorlar asla yemeyeceksin demiyor. Sonuçta aserme durumu da var hamilelik bu. Öğün haline getirmeyin diyor. Sık sık tuketmeyin. Tlc izleyicisiyim. Doğuma kdr hamile olduğunu farkına varmayan insanların hayatını konu alan bir program var. Tabi ki hicbirsey olmamış gibi davranmamak lazım,tedbir almak lazım. Ama bence bu kdr da kasmamak lazım . Köylerde tarlada doğum yapan folik asit mi iciyomus acaba? İçmeyin demiyorum bu arada.🤭Sakınmak iyi değil. Sağlıklı bir insan için bile herşeyin çoğu zarar. Mental olarak idrak yaşındayız artık. Benim şahsi görüşüm. Ben dikkat etmek yerine her yiyecekten tatmayi seçiyorum. Hele ki bu haftada mide bulantısı yoksa ye kardeşim ne yiyebiliyosan..🤣