Merhaba herkese,
Emzirme dönemi için özellikle şeker ilavesiz olan, faydasını gördüğünüz emzirme çayı var mı? Ya da kullanmak mutlaka gerekli mi? Tecrübem olmadığı için soruyorum varsa marka ismi alabilirim. Şimdiden teşekkür ederim öneriler için. :)