Aynı ilaçtan bende kullanıyorum canım erken farkettik biz hemen kullanmaya başladım düzenli her ay kan veriyorum değer düştü de doğuma kadsr kullanacaksın dedi önemsiz bişey ilacını düzenli kullan bana 2 saat yemek yeme takviyeler arasına da 4 saat koy dedi 3aydır falan kullanıyorum değerim 3.45 den 1.40 a falan düştü