Kızlar gribim devlet hast acilinde ki asistan bana macrol yazdı doktor yazdı diye kullandım bugün 3. Gün kadın doğumla görüşmemde bahsettim kadın doğum uzmanı bir anda bana kızdı macrol c grubu niye kullanıyorsun sana bir parol yeterdi diye.
Siz macrol kullandınız mı , acilde ki asistanı şikayet edeyim mi ben ne yapayım