Yarenn24 Ben çok beyaz tenliyim tüm vücut ağda yapıyorum bi sıkıntı olmadı jilet hemen 1 günde çıkartıyor ip de uzun sürüyor bana göre
1234m Yarenn24 bende beyaz tenliyim tüylerim siyah bütün vücuda yapıyodum hamile değilken ama doktor kimyasal bişey kullanmayın diyince korktum acı oluyor ya bebekte etkilenir bişey olurmu diye korktum
Yarenn24 1234m bence tüy dökücü kremler zararlıdır diye düşünüyorum ağır kimyasallar var onlarda çünkü